Завдання для учнів 2 класу. Натисніть тут
Завдання з географії на час карантину.
6 клас.
17.03. параграф № 42. Води суходолу. Ріки. Практична робота № 7 (продовження)
«Позначення на контурних картах найбільших річок»
19.03. параграф № 43. Робота і характер течії річок. (в робочому зошиті дати письмову відповідь на питання 3, 4.)
24.03. параграф № 44. Озера. Практична робота № 7 (продовження) «Позначення на контурних картах найбільших озер»
26.03. параграф № 45. Болота. Штучні водойми. Практична робота №7 (закінчення) «Позначення на контурних картах водосховища на р. Дніпро».
31.03. параграф № 46. Льодовики та багаторічна мерзлота. (в робочому зошиті дати відповідь на питання 1.3.4.)
02.04. параграф № 47. Підземні води. ( написати міні оповідання " Якби я був підземною річкою")
Відповіді на письмові завдання присилати на електронну адресу :
7 клас.
16.03. § 45,46. Води суходолу Євразії. Практична робота № 10. (продовження) «Позначення на контурній карті рік та озер Євразії»
19.03. § 47. Природні зони Євразії.
23.03. § 48. Природні зони Євразії. Практична робота № 10. (продовження) «Позначення на контурній карті природних зон Євразії»
26.03. § 48 (стор. 230) Вертикальна поясність Євразії. (стор. 231 географічне дослідження)
30.03. § 49. Зміни природи материка людиною.
02.04. § 50. Населення Євразії. (практичне завдання стор.239)
Відповіді на письмові завдання присилати на електронну адресу :
8 клас.
16.03. § 42. Кількість населення в світі та в Україні. (Дослідження: визначити чинники, що впливають на кількість населення, зробити запис в робочому зошиті)
20.03. § 43. Зміна кількості населення в світі і в Україні. Демографічна політика в різних країнах
23.03. § 44. Статево-віковий склад населення світу і України. Практична робота №11. «Аналаз статево-вікової піраміди України та окремих країн світу»
27.03. § 45. Механічний рух населення. Причини міграцій. Українська діаспора. (Дослідження: визначити в яких країнах світу найбільша численність українців, зробити запис в робочому зошиті)
30.03. § 46. Густота населення. Територіальні відмінності густоти населення в світі і в Україні.
03.04. § 47. Міські і сільські населені пункти. Критерії їх розмежування в Україні і в світі.
Відповіді на письмові завдання присилати на електронну адресу :
9 клас.
17.03. § 32. 33. Виробництво тканин, одягу та взуття в Україні і в світі. Народні промисли. ( Дослідження стор.179.)
19.03. § 34. 35. Харчові продукти та їх виробництво в Україні та світі. (Дослідження стор. 189)
23.03. Узагальнення матеріалу. (Створити мініпроєкт : «Традиційні продукти харчування в Україні та сусідніх країнах» виконати на листах формату А4)
26.03. § 36. Роль транспорту та його види. (Виконати завдання на стор. 200)
30.03. § 37. Транспорт України. (Виконати завдання: заповнити таблицю на стор. 207.)
02.04. § 38. Транспорт світу (самостійна робота стор. 213)
Відповіді на письмові завдання присилати на електронну адресу :
10 клас.
17.03. § 32. Особливості економіки країн Америки. (Виконати завдання : Працюємо самостійно стор. 177)
23.03. § 33. Третинний сектор економіки ( Дослідження за вибором, стор. 182)
24.03. § 34. США. Місце країни в світі та регіоні.
30.03. § 35. США, Просторова організація господарства. ( Практичне завдання стор.192. «Схема економічних зв’язків США»
Відповіді на письмові завдання присилати на електронну адресу :
11 клас.
20.03. § 22. 23. Глобальні ланцюги додаткової вартості. Виробництво первинного сектору. (завдання в кінці параграфа)
27.03. § 24. Виробництво вторинного сектору. Сучасні логістичні системи та інформаційно-комунікаційні мережі як інфраструктурний каркас глобальної економіки. (завдання в кінці параграфа)
03.04. § 25. 26. Особливості складових третинного сектору. Географічні складники політичної географії. . (завдання в кінці параграфа)
Відповіді на письмові завдання присилати на електронну адресу :
Завдання з біології на час карантину.
6 клас.
16.03. § 42. Голонасінні. (Лабораторна робота № 14 у підручнику )
17.03. § 43. Квіткові.
23.03. § 43 Квіткові.
24.03. Практична робота: «Порівняння будови мохів, папоротей,квіткових рослин» стор. 203 підручника.
30.03. § 44. 45. Екологічні групи рослин.
31.03. § 46. Життєві форми рослин. Рослинні угрупування.
Відповіді на письмові завдання присилати на електронну адресу :
7 клас.
16.03. § 47. Поведінка тварин. ( Лабораторна робота. Стор. 206 підручника)
17.03. § 48. 49. Визначення форм поведінки тварин. Вроджена поведінка
23.03. § 50. Набута поведінка тварин.
24.03. § 51. Елементарна розумова діяльність тварин. ( мініпроєкт стор.222.)
30.03. § 52. Індивідуальна поведінка тварин.
31.03. § 53. Репродуктивна поведінка тварин (мініпроєкт стор. 230.)
Відповіді на письмові завдання присилати на електронну адресу :
8 клас.
16.03. § 41. Загальна характеристика сенсорних систем, їхня будова. ( дати відповідь на тести в кінці параграфа).
20.03. § 42. Зорова сенсорна система. Око. Гігієна зору. (Лабораторна робота стор.200)
23.03. § 43. Сприйняття світла, кольору, простору. . (Лабораторна робота стор.203. тести на стор.207.)
27.03. § 44. Слухова сенсорна система. (Лабораторна робота стор.211.)
30.03. § 45. Сенсорні системи смаку, нюху, рівноваги, руху. Дотику, температури. (. тести на стор212).
03.04. § 46. Сенсорні системи рівноваги, руху, дотику, температури, болю
( тести на стор. 216).
Відповіді на письмові завдання присилати на електронну адресу :
evseevau621@gmail.com
9 клас.
19.03. § 50. Основи еволюційної філогенії та систематики.( завдання на стор. 215)
20.03. § 51. Система органічного світу. Віруси. ( завдання для самоконтролю 7.8.)
26.03. § 52. Бактерії. Археї. (робота з таблицею стор. 223)
27.03. § 53. Еукаріоти. (робота з таблицею стор. 227).
02.04. Узагальнення знань з теми «Біорізноманіття». Тести на стор. 229.
03.04. § 54. Екосистема. Різноманітність екосистем( завдання для самоконтролю 7.8.9.)
Відповіді на письмові завдання присилати на електронну адресу :
evseevau621@gmail.com
10 клас
17.03. § 51. Сучасні завдання медичної генетики. Спадкові хвороби. (робота з термінологією стор.202)
19.03. § 52. Методи діагностики та профілактики спадкових хвороб людини. Медико-генетичне консультування та його організація.
24.03. Практична робота Розв’язування генетичних задач. ( стор. 202 вправа 1,2,3. стор.205- 206 вправа 1,2.)
26.03. Узагальнення матеріалу теми «Генетика людини» підготувати міні проект (на вибір) 1. «Спадкові хвороби і їх діагностика». 2. «Стан організації медико-генетичного консультування в Україні і в світі». 3. « Проблеми людей зі спадковими хворобами».
31.03. § 53. Репродукція як механізм безперервності існування видів. (робота з таблицею стор. 210).
02.04. § 54. Особливості процесів регенерації організму людини. (робота з таблицею стор. 214).
Відповіді на письмові завдання присилати на електронну адресу :
11 клас.
19.03. § 51. Антропічний вплив на біорізноманіття. (робота з таблицею стор. 199).
20.03. Практична робота «Оцінка екологічного стану свого регіону» стор.206-207.
26.03. § 52. Екологічна політика України. Природоохоронне законодавство України. Міждержавні угоди. (робота з інтернет- джерелами).
27.03. § 53. Червона книга України. Проєкт: « Червона книга Запорізької області» .
02.04. § 54. Концепція сталого розвитку та її значення.
03.04. § 55. Поняття про екологічне мислення.
Відповіді на письмові завдання присилати на електронну адресу :
Завдання з англійської мови під час карантину. 16.03-20.03.
1 клас.
Повторити літери Aa-Nn. Сторінки 50-82,
повторити « Продукти харчування» Сторінки 80-82.
2 клас.
Продукти харчування сторінки
90-91 Меню на сніданок, обід , вечерю. Усно складати речення про свої улюблені
страви, овочі та фрукти. Наприклад; I like banana for breakfast. I like soup. chicken
for lunch. I do not like porridge.
3клас.
Unit 6 Уроки 1-2
сторінки 108-109 вивчити слова для
характеристики погоди , читати вправи 2,3 та 4 сторінка 109.
4клас
Тема « Помешкання» Сторінка 130
записати нові слова в словник, знайти їх переклад вправа 1 сторінка 130,
Вправи2,3,4 виконати усно,
5клас,
Вправа 4 сторінка 153 вивчити назви основних
майданів великих міст світу, прочитати
та перекласти на рідну мову діалог вправи№1 сторінка 154-155,
6 клас.
Визначні місця Лондона . Вправа
№1 сторінка 130 записати в словник нові слова та знайти їх переклад ,вивчити. Прочитати та перекласти на рідну мову текст Вправи №2
сторінка 128 та виконати тестові завдання до прочитаного тексту вправи №2
письмово.
7 клас.
Визначні місця Лондона. Прочитати
короткі повідомлення Вправ №2-3 сторінки
126-128. Підготувати письмове повідомлення про одне на ваш вибір або
підготувати ПРОЕКТ чи виготувати ПОСТЕР про улюблене визначне місце Лондону.
8 клас.
Виконати письмово вправу №2 сторінка 137 та усно виконати вправи №1,3,4
сторінки 138-139.
9 клас
Тема; Засоби масової інформації.Записати в словник
ноі слова вправи№1 сторінка 145 та їх переклад. Прочитати текст вправи№2 ст.
146 та виконати тестові завдання Вправа№4 с. 146.
10 клас.
Виконати письмово в зошитах
завдання «Check your English» сторінки
162-163 .
Вправу №3 не виконувати.
11 клас.
Мистецтво. Записати нові лексичні одиниці в
словник з перекладом Вправа №5 сторінка 175. Почитати текст «КАРТИНА» вправа №4 сторінки 172-174 та
виконати тестові завдання вправи № 4в сторінка 174-175.
Немає коментарів:
Дописати коментар