Завдання на період карантину


Завдання для учнів 2 класу. Натисніть тут





Завдання з географії на час карантину.
6 клас.
17.03. параграф № 42. Води суходолу. Ріки. Практична робота № 7 (продовження)
                     «Позначення на контурних картах найбільших річок»

19.03. параграф №  43. Робота і характер течії річок. (в робочому зошиті дати письмову відповідь на питання 3, 4.)

24.03. параграф № 44. Озера. Практична робота № 7 (продовження) «Позначення на контурних картах найбільших озер»

26.03. параграф № 45. Болота. Штучні водойми. Практична робота №7 (закінчення) «Позначення на контурних картах водосховища на р. Дніпро».

31.03. параграф № 46. Льодовики та багаторічна мерзлота. (в робочому зошиті дати відповідь на питання 1.3.4.)

02.04. параграф № 47. Підземні води. ( написати міні оповідання " Якби я був підземною річкою")

Відповіді на письмові завдання присилати на електронну адресу :

7 клас.
16.03.   § 45,46. Води суходолу Євразії. Практична робота № 10.  (продовження) «Позначення на контурній карті рік та озер Євразії»
19.03.   § 47. Природні зони Євразії.
23.03.   § 48. Природні зони Євразії. Практична робота № 10.  (продовження) «Позначення на контурній карті природних зон Євразії»
26.03.   § 48 (стор. 230) Вертикальна поясність Євразії. (стор. 231 географічне дослідження)
30.03.   §  49. Зміни природи материка людиною.
02.04.   §  50. Населення Євразії. (практичне завдання стор.239)

Відповіді на письмові завдання присилати на електронну адресу :

8 клас.
16.03.   §  42. Кількість населення в світі та в Україні. (Дослідження: визначити чинники, що впливають на кількість населення, зробити запис в робочому зошиті)
20.03.   §  43. Зміна кількості населення в світі і в Україні. Демографічна політика в різних країнах
23.03.   §  44. Статево-віковий склад населення світу і України. Практична робота №11. «Аналаз статево-вікової піраміди України та окремих країн світу»
27.03.   §  45. Механічний рух населення. Причини міграцій. Українська діаспора. (Дослідження: визначити в яких країнах світу найбільша численність українців,  зробити запис в робочому зошиті)
30.03.   §  46. Густота населення. Територіальні відмінності густоти населення в світі і в Україні.
03.04.   §  47. Міські і сільські населені пункти. Критерії їх розмежування в Україні і в світі.

Відповіді на письмові завдання присилати на електронну адресу :


9 клас.
17.03.   § 32. 33. Виробництво тканин, одягу та взуття в Україні і в світі. Народні промисли. ( Дослідження стор.179.)
19.03.   §  34. 35. Харчові продукти та їх виробництво в Україні та світі. (Дослідження стор. 189)
23.03.  Узагальнення матеріалу. (Створити мініпроєкт : «Традиційні продукти харчування в Україні та сусідніх країнах» виконати на листах  формату А4)
26.03.   §  36. Роль транспорту та його види. (Виконати завдання на стор. 200)
30.03.   §  37. Транспорт України. (Виконати завдання: заповнити таблицю на стор. 207.)
02.04.   §  38. Транспорт світу (самостійна робота стор. 213)

Відповіді на письмові завдання присилати на електронну адресу :

10 клас.
17.03.   §  32. Особливості економіки країн Америки. (Виконати завдання : Працюємо самостійно стор. 177)
23.03.   §  33. Третинний сектор економіки ( Дослідження за вибором, стор. 182)
24.03.   §  34.  США. Місце країни в світі та регіоні.
30.03.   §  35.  США, Просторова організація господарства. ( Практичне завдання  стор.192. «Схема економічних зв’язків США»

Відповіді на письмові завдання присилати на електронну адресу :


11 клас.
20.03.   §  22. 23. Глобальні ланцюги додаткової вартості. Виробництво первинного сектору. (завдання  в кінці параграфа)
27.03.   §  24. Виробництво вторинного сектору.  Сучасні логістичні системи та інформаційно-комунікаційні мережі як інфраструктурний каркас глобальної економіки. (завдання  в кінці параграфа)
03.04.   §  25. 26. Особливості складових третинного сектору. Географічні складники політичної географії. . (завдання  в кінці параграфа)

Відповіді на письмові завдання присилати на електронну адресу :






Завдання з біології на час карантину.

6 клас.
16.03.   §  42. Голонасінні. (Лабораторна робота № 14 у підручнику )
17.03.   §  43. Квіткові.
23.03.   §  43 Квіткові.
24.03. Практична робота: «Порівняння будови мохів, папоротей,квіткових рослин» стор. 203 підручника.
30.03.   §  44. 45. Екологічні групи рослин.
31.03.   §  46. Життєві форми рослин. Рослинні угрупування.

Відповіді на письмові завдання присилати на електронну адресу :


7 клас.
16.03.   §  47.  Поведінка тварин. ( Лабораторна робота. Стор. 206 підручника)
17.03.   §  48. 49.  Визначення форм поведінки тварин. Вроджена поведінка
23.03.   §  50. Набута поведінка тварин.
24.03.   §  51. Елементарна розумова діяльність тварин. ( мініпроєкт стор.222.)
30.03.   §  52. Індивідуальна поведінка тварин.
31.03.   §  53. Репродуктивна поведінка тварин (мініпроєкт стор. 230.)

Відповіді на письмові завдання присилати на електронну адресу :

8 клас.
16.03.   §  41. Загальна характеристика сенсорних систем, їхня будова.  ( дати відповідь на тести в кінці параграфа).
20.03.   §  42. Зорова сенсорна система. Око. Гігієна зору. (Лабораторна робота стор.200)
23.03.   §  43. Сприйняття світла, кольору, простору. . (Лабораторна робота стор.203. тести на стор.207.)
27.03.   §  44. Слухова сенсорна система. (Лабораторна робота стор.211.)
30.03.   §  45. Сенсорні системи смаку, нюху, рівноваги, руху. Дотику, температури. (. тести на стор212).
03.04.   §  46. Сенсорні системи рівноваги, руху, дотику, температури, болю 
 ( тести на стор. 216).
Відповіді на письмові завдання присилати на електронну адресу :
evseevau621@gmail.com


9 клас.
19.03.   §  50. Основи еволюційної філогенії та систематики.( завдання на стор. 215)
20.03.   §  51. Система органічного світу. Віруси. ( завдання для самоконтролю 7.8.)
26.03.   §  52. Бактерії. Археї. (робота з таблицею стор. 223)
27.03.   §  53.  Еукаріоти. (робота з таблицею стор. 227).
02.04.   Узагальнення знань з теми «Біорізноманіття». Тести на стор. 229.
03.04.   §  54. Екосистема. Різноманітність екосистем( завдання для самоконтролю 7.8.9.)

 Відповіді на письмові завдання присилати на електронну адресу :
evseevau621@gmail.com


10 клас
17.03.   §  51. Сучасні завдання медичної генетики. Спадкові хвороби. (робота з термінологією стор.202)
19.03.   §  52. Методи діагностики та профілактики спадкових хвороб людини. Медико-генетичне консультування та його організація.
24.03.  Практична робота Розв’язування генетичних задач. ( стор. 202 вправа 1,2,3. стор.205- 206 вправа 1,2.)
26.03. Узагальнення матеріалу теми «Генетика людини» підготувати міні проект (на вибір) 1. «Спадкові хвороби і їх діагностика».  2. «Стан організації медико-генетичного консультування в Україні і в світі».  3. « Проблеми людей зі спадковими хворобами».
31.03.   §  53. Репродукція як механізм безперервності існування видів. (робота з таблицею стор. 210).
02.04.   §  54. Особливості процесів регенерації організму людини.  (робота з таблицею стор. 214).

Відповіді на письмові завдання присилати на електронну адресу :



11 клас.
19.03.   §  51. Антропічний вплив на біорізноманіття. (робота з таблицею стор. 199).
20.03.  Практична робота «Оцінка екологічного стану свого регіону» стор.206-207.
26.03.   §  52. Екологічна політика України. Природоохоронне законодавство України. Міждержавні угоди. (робота з інтернет- джерелами).
27.03.   §  53. Червона книга України. Проєкт: « Червона книга Запорізької області» .
02.04.   §  54. Концепція сталого розвитку та її значення.
03.04.   §  55. Поняття про екологічне мислення.

Відповіді на письмові завдання присилати на електронну адресу :







Завдання з англійської мови під час  карантину. 16.03-20.03.
1 клас.
Повторити літери  Aa-Nn. Сторінки 50-82, повторити  « Продукти харчування»  Сторінки 80-82.

2 клас.
Продукти харчування сторінки 90-91 Меню на сніданок, обід , вечерю. Усно складати речення про свої улюблені страви, овочі та фрукти. Наприклад; I like  banana for breakfast. I like soup. chicken for lunch. I do not like porridge.
  3клас.
  Unit 6  Уроки 1-2 сторінки  108-109 вивчити слова для характеристики погоди , читати вправи 2,3 та 4 сторінка 109.

4клас
Тема « Помешкання» Сторінка 130 записати нові слова в словник, знайти їх переклад вправа 1 сторінка 130, Вправи2,3,4 виконати усно,

5клас,
 Вправа 4 сторінка 153 вивчити назви основних майданів великих міст  світу, прочитати та перекласти на рідну мову діалог вправи№1 сторінка 154-155,

6 клас.
Визначні місця Лондона . Вправа №1 сторінка 130 записати в словник нові слова та знайти їх переклад ,вивчити. Прочитати  та перекласти на рідну мову текст Вправи №2 сторінка 128 та виконати тестові завдання до прочитаного тексту вправи №2 письмово.

7 клас.
Визначні місця Лондона. Прочитати короткі повідомлення  Вправ №2-3 сторінки 126-128. Підготувати письмове повідомлення про одне на ваш вибір або підготувати ПРОЕКТ чи виготувати  ПОСТЕР  про улюблене визначне місце Лондону.

8 клас.
 Виконати письмово вправу №2  сторінка 137 та усно виконати вправи №1,3,4 сторінки 138-139.

9 клас
Тема;  Засоби масової інформації.Записати в словник ноі слова вправи№1 сторінка 145 та їх переклад. Прочитати текст вправи№2 ст. 146 та виконати тестові завдання Вправа№4 с. 146.

10 клас.
Виконати письмово в зошитах завдання «Check your English»  сторінки  162-163 .
Вправу №3 не виконувати.

11 клас.
 Мистецтво. Записати нові лексичні одиниці в словник з перекладом Вправа №5 сторінка 175. Почитати  текст «КАРТИНА» вправа №4 сторінки 172-174 та виконати тестові завдання вправи № 4в сторінка 174-175.


Немає коментарів:

Дописати коментар